Club de Tennis Sant Celoni

Usuari
Contrasenya

Presentació d'Us

El Club Tennis Sant Celoni ha volgut donar un pas endavant i utilitzar la tecnologia per modernitzar el club.

A partir d'ara tota l'informació relacionada amb el Club  es a l'abast de tothom dins d'aquesta pàgina web.Aquesta s'anirà actualitzant per mantenir-vos al corrent de totes les novetats.(Notícies,escoles,campionats,activitats,reunions,inversions...)

A part de tota la informació, el canvi més important és que a partir  d'ara les reserves de pistes,(tennis ,padel),es faran via pàgina web.Per això és molt inportant que tots (socis,abonats i llogaters) llegiu les instruccions i les enteneu i en cas de tenir dubtes consulteu via telèfon a la secretaria del club o al telèfon de l'Iñaki.